Helg

Lördag den 19 januari och jag tog sovmorgon, vaknade 08.15. Helt underbart haha ;) NOT! Lite tidigt men men så är det när man inte kan sova länge. 

Satte mig i soffan och kollade film och bara va. Började duscha och fixa mig lite och var klar lagom när Julia kom och hämtade mig. Då blev det bolaget en snabbis innan vi åkte till Ica för att handla lite och sedan vidare på 18 års kalas. 

Där var det god mat som gällde :) Mätt och belåten nu!! Resten av kvällen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Soffhäng, har några filmer och så massa böcker! Får se va som känns bäst när jag intar min plats. 

Iskallt ute idag och det resulterade i att det bara var 18 grader inne när jag vaknade imorse. Tänd upp och fick upp de till nästan 20 och när jag kom hem nu var den av och kallare så nu har jag börjat elda igen för att få lite värme här i huset. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0