helgen närmar sig

Helgen närmar sig och känner att den kommer gå så grymt fort för har saker inplanerade varje dag :) Imornkväll lite firande för Sara hemma hos henne och på lördagkväll är det bastukväll här hemma med några brudar och på söndag är det fotboll på dagen innan syrran och jag åker till Skavsta och hämta hem pappa och Helene som åker till Budapest imorn.

Jobbet idag gick bra men jag var trött när kl ringde därför ska jag nu lägga mig och sova lite siesta eller iaf vila i sängen vid brasan. Känner mig frusen så det ska bli så skönt. Imorn är det jobb igen 8-13 så det är skönt att jag får dagarna att gå igen.

Nehe, nu har jag inget mer vettigt att skriva! Ha en bra helg för det ska jag :) Tjingeling!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0