Tisdag

Jag bloggar så lite nu för tiden har jag fått höra men det är för att jag sitter inte så mkt vid datorn och appen funkar ju såklart inte så bra så. Men har inte så mkt kul att berätta iaf! 

Har varit duktig och gått morgonpromand varje dag sedan jag kom hem och imorn är jag på´t igen så nu ska jag lägga mig. Sen träning idag så har lite svårt att komma ner i varv, men träningsvärken den känner jag redan av kan jag lova er. 30 min styrka, 30 min spel och uppvärmning innan det.Efter denna julledighet känns det precis överallt! Men fan va gött det är!! 

Har fått väldigt mkt gjort dessa dagar så det känns bara bra. Har fixa med massa jag skulle göra och idag har jag fått bort alla julsaker, granen och det och fixat och donat. 

Imorn blir det promenad, tvättning, lite besök och så. Skönt när man får dagarna att gå! Nu blir det sängen! Natti natti gott folk!

Bjuder på en bild bara för att jag kan liksom. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0