Torsdag.

07 gick jag upp, va ute 07:15 och kom hem 08:20. Hur skönt som helst! Det bästa är ju när man kommer hem, duschat och tar på sig mystofflorna och morgonrocken och sätter sig i soffan framför tv:n och käkar frukost och känner att man kan sitta och ta det lugnt ett tag.

Idag har jag körlektion, får se hur det går, det var ju ett tag sedan jag körde och i denna halka känner jag mig lite rädd men det ska väl gå bra det också. Känns som jag har parkering på schemat idag, det ska bli spännande! Efter det är det hem och käka lite innan fotbollsträningen som ikväll äger rum i Odalhallen. 

Får se om jag kanske hinner köra lite med Conny om några timmar också, beror på lite! Nu ska jag iaf röra på mig och få lite gjort. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är den :DD
Tack!! Jag jobbar på Campus i Västervik. Är som en "assistent" åt hon som håller i en IT-utbildning som finns där :)) Riktigt roligt faktiskt! :D

Svar: Verkligen :D måste kika runt och kolla om jag hittar någon snygg jag med haha ;) Har du några bra tips på hemsidor du brukar kika på??
Okej, men va bra att du tkr det är kul :)
Sofia Berg

2013-01-18 @ 08:57:28
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
Postat av: Emma - photography

Ja! ;D
Ja gör det! ebay har massa fint! Annars gillar jag t.ex. asos.com som har fri frakt och newlook.com, boohoo.com kan också ha endel fint. forever21.com/EU har massa fint med! :))

Och så yesstyle.com. Den är dock från USA vilket troligtvis innebär tull däremot är det gratis frakt därifrån. :)


2013-01-18 @ 17:47:09
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0