torsdag

Sista dagen i solen pa nagra manader och det kanns inte superbra. Hade garna stannat lite langre. Men kanner att jag haft semester och lite sa iaf, utvilad det vet jag inte men nya krafter har jag forhoppningsvis fatt. 

Senaste natterna har varit hemska sa kallt har det varit, jag har sovit med tjocka byxor och tjocktroja, duntacke och en tjock filt over det. Kan inte fatta det men det ar sant. haha.

Idag har vi gattt langpromenad bortat alla mysiga strander, hemma efter 2,5 timme. Underbart! Nu ska jag snart bege mig till frisoren, morkt eller ljust vet jag fortfarande inte sa det aterstar att se hur det blir. Tar med mig boken och slappar loss iaf. 

Ikvall blir det lite utgang med mammorna, avskedsmiddag/utgang. Blir nog trevligt :)

Imorn blir det en lang dag full med resor, buss Aguilas-Murcia 09-10.30 Murcia - Alicante 11-12. Flyg 15.30-19.20. Buss Ggb - Jkpg 23.20-01.35 nagot sadant. Dar overnattar jag hos Micka och sedan vidare mot Vimmerby pa lordag tror jag. 

Kommer inte va en pigg tjej som kommer fram imornnatt men men sa ar det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0