Träningsvärk

Träningsvärk det har jag men mest i rumpan än så länge men vet att morgondagen kommer va värre men det är härligt att nästan inte kunna gå, sitta eller röra sig överhuvudtaget. Då känner man verkligen att man gjort någe.

Denna tisdag började jag med en morgonpromenad men det var halt och jävligt så inge kul inte! Men skönt när man kommer hem och käkar frulle. Lunchade sedan med Sara och Louise på ALV, lax och sallad :) Mumsigt värre men satt och ville verkligen ha raggisar som alla andra men men. Jag var nöjd med mitt val sedan iaf!! 

Nu har jag precis städat klart och ska snart inta soffan ett tag och vila upp mig inför träningen som börjar 20 idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0