Varmt och skönt

Det är ju nästan sommarvärme idag! Helt sjukt! Det blåste till och med lite varmt när jag var ute och gick förut. Det är helt stört haha. 2,5 grader! Bäst att passa på att va ute för har ju hört att det ska bli iskallt i februari.

Skulle gått ut och gått sju i morse men när kl ringde kände jag för en gångs skull att jag ville ligga kvar så jag stängde av alarmet och somnade om och vaknade vid nio. Det vet jag inte när jag gjorde sist. Skönt iaf, tog då en promenix med Micka och nu har jag precis käkat frulle och duschat. 

Ska ner till stan om 45 min, körlektion på G. Hoppas detta väder håller i sig hela dagen nu så det blir skönt att träna fotboll ikväll. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0