Det närmar sig

Ny vecka och jag är redo!! 

Igår satt jag hos Martina och njöt av solen på altanen. Helt underbart och då slog det mig att om två veckor är jag på Mallorca : ) Inte nu på lördag men nästa lördag åker jag : ) 

Det ska bli så skönt att komma till lite varmare breddgrader igen och dit jag verkligen känner mig hemma!! Så nu ska jag stå ut ett tag till i denna kyla som ska bli ännu värre denna vecka. Ska jag nog klara. 

Nästa vecka kommer jag stressa runt hit och dit och fixa med allt och ingenting så om jag är smart så börjar jag med lite sånt redan denna veckan vilket jag vet inte kommer att hända. Jag är alltid ute i sista sekund så varför inte denna gång också liksom haha. 

Aja, jag längtar iaf och det antar jag att jag inte behöver att säga, men nu ska jag ha kul och massa här innan jag åker. 

Top Model nu sedan rätt ner i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0