Fredag

Fredag och jag har jobbat 7-13 vilket gick rätt så fort måste jag säga. Inte helt piggelin men helt okej och bättre än igår så det var skönt. Efter jobbet åkte jag hem, bytte kläder och smetade på lite mascara för att se lite anständig ut. Sedan åkte jag och plockade upp Hanna och Terese och vi drog oss till Mörlunda! 

Trevlig eftermiddag med Sandra och dem och tacos och cheescake : ) Helt underbart gott!! : ) Nu blire väl att se fotbollen om ett tag innan jag somnar, hela kommer jag väl aldrig att orka se om jag känner mig själv rätt haha. 

En helg med fullt upp, imorn ska jag även hinna med lite saker som jag måste planera innan nästa helg och så ska jag försöka träffa lite folk som jag inte kommer att se så mkt mer innan jag åker! 

Nu vidare till att slappa i soffan!! Ha en bra helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0