Haltar omkring

Igår åkte jag till träningen även att jag hade lite känningar i ena vaden efter träningen i måndags och det skulle jag kanske inte ha gjort. Efter en timma klev jag av och idag har jag haltat omkring på jobbet som en jag vet inte vad. Barnen har velat leka doktor iaf haha. 

Har vart och bytt bil med pappa i Södra Vi så nu har jag saaben igen vilket känns underbart!! Nu inväntar jag att kl ska bli 18 för då kommer städbrudarna till mig på lite mys och sånt : ) ska bli så trevligt!!

Innan det tänkte jag lägga mig och vila lite och börja läsa Femtio nyanser av honom och så får vi se om jag får ro till att läsa eller inte. Isf kanske jag hinner klart innan jag åker, men det återstår att se!! Har en förmåga av att inte kunna ta mig ro att läsa i Sverige. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0