På väg att bli sjuk??

Suttit och frusit i timmar på jobbet idag och då har jag suttit inlindad i en filt och huttrat, snorat och inte varit så jättepigg. Känner mig lite piggare nu men hoppas verkligen inte att jag ska åka på något nu innan jag ska åka. Det pallar jag inte, har mkt att stå i nu fram till nästa helg. 

Snöat konstant i två dagar typ men nu är det lugnt ute men det är galet hur mkt snö det verkligen har kommit alltså. Barnen var överlyckliga av att få gå ut idag och leka i snön. Själv diggade jag det inte lika mkt!! haha. 

Nu ska jag slänga ihop lite mat och sedan ska jag bänka mig i soffan och komma i säng tidigt för imorn om jag är frisk börjar jag vid 07 redan. Har en backup om så inte är läget! 

Man längtar ju extra mkt efter sommar och värme en dag som denna. Tanken på att jag nästa söndag kan sitta ute och käka frukost gör den här dagen lite bättre liksom!! Kan då sitta ute och äta det flesta måltiderna i några månader framåt!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0