Skadad tjej

Antar att det finns några som är sugna på att höra hur gårdagen var. Nu när jag piggnat till lite så kan jag skirva av mig lite.. 

Dagen stressade jag från det ena till det andra. Hann med en stund med Louise lite fika och även en kort promenad. Sedan dusch, smink, hår och allt som hör till. Fick med mig Martina också vilket var superkul :) Vi åkte med faster Pernilla och Malin till Hultsfred för förfest och där blev det drinkar och vin. 

Sedan spårade kvällen rätt rejält hahahaha. Kan ju inget annat än att skratta känner jag!! Eftersom jag inte festa på länge så gick jag loss så dansade, lyssnade lite på Stiftelsen, snackade med folk och hade det trevligt ;) Jösses vad alkohol jag fick i mig dock!! Det har jag fått ta idag!! 

Hemma runt 03.30 skulle jag chansa på och imorse vaknade jag halv tio och mådde såå dåligt, kände mig fortfarande full. Gick upp och duschade av mig innan jag gick upp och la mig i soffan och där somnade jag rätt så direkt och sov till pappa ringde och väckte mig och undrade om jag skulle komma på kalaset eller inte. Det var bara att gå upp, ta på mig kläder och åka bortåt. 

Ja, jag åkte bil och det trodde jag skulle gå bra men det skulle jag inte gjort egentligen kände jag men men jag klararade mig dit iaf!! Lite kakor och x antal glas vatten efter tog jag bilen och åkt till Martina och hängde. Där upptäckte jag att jag hade ett stort blåmärke precis under knät, inte skönt kan jag säga och mina fötter värker så mkt idag också men inte i närheten av sista timmen igår det var sinnesjukt! Har nog aldrig haft så ont i fötterna som i natt. Även lite skavanker här och där men det är väl sånt man får ta liksom.
 Vi pallade inte laga mat så drog till Sweet chili och käkade. gotteligottgott!! =)

Ja, antar att jag inte behöver säga så mkt mer än att jag hade kul igår och mått dåligt idag men skönt att jag fått dagen att gå i trevligt sällskap!! 

Godnatt Sverige säger jag och kryper snart ner i sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0