Sliten

Idag fick jag de sista bikinitrosorna från Victoria´s secret. :) Även de satt perfekt :) Nu är de bra solen och värmen som saknas men nu är det inte långt kvar. 

Jobbet idag har vairt segt, många vuxna, några barn. Och jag har inte sovit ifatt de timmar jag missade i lördsagsnatt så är grymt trött. Gäspat hela dagen verkligen och var på väg att somna när jag la mig i soffan på lunchen.  Helt sinnesjukt!! Kände då för en stund att träningen kommer jag inte orka med och nu när jag kom hem blev jag lite piggare men känner fortfarande att det är segt. 

Skulle mest av allt bara vilja gå och lägga mig men ska åka ner till träningen och försöka träna så mkt som jag känner att jag orkar. Ett tag iaf om inte hela liksom.. Efter det hem duscha, käka och SOVA!!

Nu ska jag betala lite andra saker på internet innan jag tejpar fossingen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0