Våffelfrukost

När jag klivit upp ur sängen runt åtta satte jag igång med att ta fram kläder och grejade för fullt sånt som jag måste göra innan jag åker så nu har jag fått lite gjort iaf. Micka kom och vi åkte och handlade frulle viket vi kom fram till att det fick bli våfflor eftersom man inte hann äta det eller vad det nu va haha. Gott var det iaf : ) 

Slängde även ihop ett litet test av en kaka för att se hur smaken var och lite och den var god så nu vet jag vad jag ska bjuda på framöver haha ; ) 

Fortsatte efter det med kläderna och nu har jag det mesta under kontroll känner jag, det mesta som jag VILL ha med mig ligger framme så nu får jag se hur mkt jag måste ta bort som inte får plats i väskan bara. 

Ska snart åka ner till faster och hälsa på lite : ) Sedan blir det hem tidigt för att fortsätta annars har jag ingenstans att sova inatt då hela mitt rum är fullt med kläder och saker överallt. 

Imorn åker Hanna, Terese och jag till Lkpg för att hälsa på Jenna : ) De blir mys, bio och käk : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0