Veckan springer iväg

Veckorna går så fort och nu är det inte långt kvar tills jag åker : ) Dags att börja räkna ner dagarna lite kanske?? =)
 
Jobbat hela veckan vilket har gått bara bra, veckan började lite jobbigt då jag hade lite feber och var trött och hängig men nu i slutet av veckan har jag tränat och kommit tillbaka till min normala form. 

Denna fredag fyller Helene, Madde och Nina år. Samma dag alla tre vilket är lite kul. Många födelsedagar på Helenes sida i marsmånad. Kalas varje dag typ skulle de behöva vara. 

Så nu ska jag hänga upp tvätten sedan om några timmar åker jag ut till Gullringen för lite middag och sedan in till stan igen för middag hos faster och mys där ikväll =) 

Imorn äre party!! Tro det eller ej men jag ska ut och svira lite! Det var inte igå kan jag lova er. Hopps att det blir kul bara : ) och att jag inte är för bakis på södnag. 


Måste fixa bloggen lite också tkr jag, byta ut lite bilder och så. Men har jag ingen fungerande dator är inte det det lättaste att göra. Det får bli om jag har tid ju innan jag åker!! 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Fin bild!

2013-03-09 @ 14:34:27
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0