Victoria´s Secret

För några veckor sedan kikade jag in på Victoria´s Secret och hittade så mkt fint som jag ville klicka hem. Det jag klickade hem var två bikiniöverdelar och tre underdelar. I torsdags när jag om hem från Umeå hade jag fått ett paket och nu är det bara ett par bikinitrosor som fattas. Och det passade perfekt och jag är så nöjd :)

Några som vill se bild så jag tänkte slänga upp två st. Jag är ju ingen fotograf så tänk inte så mkt på bilderna utan spana bara in bikinisarna haha ;)







Igår spelade vi första träningsmatchen mot HFK och vann med 6-1 kanske? Gjorde till och med ett mål från min backposition. Kul kul! Efter det åkte jag hem och drog en bastu vilket var underbrt eftersom jag frös så mkt sista minutrarna där. Träningsvärken kom innan matchen ens var slut så ni kan tänka er hur min kropp känner sig idag!

Nu ska jag kila iväg och möta pp Angelica för vi ska ut och promenera lite tänkte vi. Ikväll blire lite partaj, men jag kommer va nykter!

I´m off!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå så fina!!! Hur snygg ska du va på stranden har du tänkt ;D
Åh, jag vill med ha! :D

Fick du betala någon tull? Vad var frakten? :D

Kramar!

Svar: haha. Assnygg tänkte jag men får se hur det går, kanske ta tag träningen och hoppa allt annat skräp. Men jag kommer ju ligga på stranden snart så bäst att göra det NU haha.
Jag fick betala lite extra men kommer inte ihåg vad det var. Kostade inte så mkt som jag trodde de skulle göra iaf.. Gört du med ju : )

kram
Sofia Berg

2013-03-03 @ 10:47:43
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0